Cumartesi, Mayıs 24

Kaç Kaan’ın üretileceği açıklandı! S. Arabistan dikkat çeken detaylar

Demiroğlu, Tusaş Kahramankazan’ın yapılarında basın üyeleriyle bir araya geldi ve şirketin ve önümüzdeki 10 yıl projeksiyonun geldiği noktayı açıkladı.

Tusaş, Kaan, Aksundur, Anka, Hürjet, Hürkuş, Gökbey helikopteri, saldırı helikopteri, rüzgar tüneli, uset (uzay araştırma-uydu) üretim hatlarındaki projeler hakkında ayrıntılı bilgilerin ziyaret edildiği ve projelerde mühendisler tarafından bilgilendirildiği programda.

Tusas Demoglu’nun genel müdürü, sunumunda, pilotsuz 83 Anka Hava Aracı ve 92 saldırı helikopteri kullanıcılara hizmet veriyor.

Demiroğlu, “Afrika pazarında büyüyoruz. Cezayir, Suudi Arabistan, Nijerya ve Brezilya ofislerimizi açmaya başladı” diye yeni pazarlara açıldıklarını ifade etti. dedi.

Demoglu, 2024’te cirolarının bu yıl 3 milyar dolara yaklaştığını söyledi.

Demoglu “emirlerin bu yıl vereceği bilgiler için 55 emir için Hürkuş Eğitim Uçağı. Hürkuş’un 15’ini yaptık. Bunların 5’ini bu yıl isteyen ülkelere vermeyi planladıkları şu anda kullanımda.” dedi.

“İspanya’nın NATO kapısını açacağını umuyoruz (Hürjet için).

Demiroğlu, Hava Kuvvetleri Komutanlığı’ndan Hürjet için 16 hava siparişi aldığını söyledi.

Demiroğlu, Hürjet’in İspanya tarafından eğitim düzleminin ihtiyaçlarını karşılamak için seçildiğini ve aşağıdaki değerlendirmeyi yaptığını vurguladı:

Diyerek şöyle devam etti: “Savunma Sektörü Başkanlığı (SSB) koordinasyonu altında projeler uyguluyoruz, Türk Silahlı Kuvvetlerinin (TSK) ihtiyaçlarını belirliyoruz, SSB rehberliğinde projeleri ilerletiyoruz. NATO kapılarını açacağımızı umuyoruz.

Demiroğlu, Hürjet emirlerinin çoğalmasıyla ülkelerin yerçekiminin artacağını vurguladı. Dedi.

Kaç Kaan üretildi.

Süreç planın içinde kaan yapmaya devam ediyor

Demiroğlu, Jet Kaan Ulusal Savaşı ile ilgili projede iki uçak üretiminin devam ettiğini ve aşağıdaki bilgileri sağladığını söyledi:

“2025’in sonu, 2026’nın başında, ikinci prototipimiz, birkaç ay sonra, üçüncü prototipimiz havada olacak. Bu nedenle, 2025’te en az iki kaan’ı, üç kaan planımızdan birer birer yapacağız.

“Yerel motorumuz PD170 ile 40 bin fideye gittik”

Aksunur -Free Hava Aracı Anka ile neredeyse aynı platform, ancak daha büyük bir yük kapasitesi ve 52 saatlik hava Demirkey olarak kalabilir, dedi ki: Dedi ki:

“Bu çok ciddi bir stratejik ürün, çok popüler. Şu anda numaramız artacak. PD170’imizle 40 bin uyarlamayı artırdık.

“Anka-3, 2026 seri üretim aşamasına geçecek”

Anka-3 İHA’nın prototipleri, birçok ilk demiloglu, “kapalı ve iç tank silahları ve yaptığımız mühimmatın yuvalarına ulaştıklarını vurguladı. Bu, Türkiye’de ilk kez. Şu anda toplu üretim aşamasına geçecek. dedi.

Demiroğlu, envantere giriş-3 girişini söyledi:

“Şu anda net bir takvim yok, ancak 2026’nın sonunda veya 2027’nin başında ilk teslimatı hedefliyoruz. İlk teslimat ilk teslimat, ancak 5 mil, 10, teslim edeceğiz, tamamen kullanıcı ile anlaşmaya bağımlı, ancak 2027’den başlayarak bu planları envanterde görebileceğimizi söyleyebilirim.”

Demiroğlu, “Gökyüzüne baktığınızda, gördüğünüz her uçağın Tusaş’ın bir imzası var. Tusaş, Boeing, Airbus, Ruh Aeroxmis gibi, dünya uçaklarının en büyük üreticileri gibi, 400’den fazla yüksek kapasiteli üretim stalyonları üretiyoruz.” Dedi.

Kaç Kaan üretildi.

“2034’te 12 milyar dolarlık bir ciroyu hedefliyoruz”

Demiroğlu, şirketin projelerinin ayrıntılarını 2034’e kadar paylaştı ve şunları söyledi:

“2034 yılına kadar ne olduğuna baktığımızda yaklaşık 500 kaan, Hürjet ve Hürkuş var.

Kaç Kaan üretildi.

Kaan’a uluslararası ilgi

Demiroğlu, açıklamalardan sonra gazetecilerin sorularını yanıtladı.

Türkiye’nin Kazakistan ve Malezya gibi ülkelerden uyduları, sözleşme aşaması Demoglu’nun 3-4 ülkeye yaklaştığını gösteren farklı modeller üzerinde çalıştıklarını bildirdi.

Demiroğlu’na Yurtiçi motorlardaki gelişmeler sorununa göre, “Gökbey’in helikopterinin motoru çok ilerledi. Bir veya iki yıl içinde kullanmaya başlayacağız. Kaan motoru devam ediyor. Motorlarının motorunun arkasından arkasında. Cevapladı.

Demiroğlu, “Kaan’a dünya çapında ilgi, bazı ülkeler de bazı ülkelerin ilgisini artırdı”. dedi.

“Hizmet, lojistik ve yedek parça bölümünü genişletmeyi hedefliyoruz”

Demoglu, savunma sektöründe ulaşılan nokta sorusu, “Bugüne kadar, dünyanın birçok ülkesine geldiğimiz nokta, örnek bir örnektir, ancak bu yol bitmiyor çünkü bu bir bayrak yarışı. Cevapladı.

Demiroğlu, sistemlerin çoğunun geçmişte ülkede her zaman tercih edildiğini vurguladı, çünkü geçmişte yurtdışından getirildi. Demiroğlu, ürüne herhangi bir zamanda kullanılmasını sağlamak istediklerini, diğer kısmı başka hiçbir şey olmadan yapmak istemediklerini ifade etti. “Her şeyle yüzleşiyoruz. Maliyetleri etkili ve hızlı bir şekilde yapacak bir model yaratıyoruz.

Demoglu, genel personel ve 10 yıllık tedarik programının (Oytep), bu programda veya yapılarda ekipman malzemelerinde güçleri, ihtiyaçlar karşılandı, bu nedenle SSB aracılığıyla onlarla paylaşıldı.

“Bugün Hürjet motorunda iyi haber bekliyoruz.”

Savunma endüstrisi ve motor teklifine yaptırımların kaldırılması sorusu üzerine Demiroğlu şunları söyledi: “Sine qua’mız yok. Kaan yapmalıyız. Kaan motorunu yapmalıyız. Aynı şey Hürjet için geçerli. Sistemi projede alamadığınızda yapmalısınız.” Cevapladı.

Hürjet motoru Demiroğlu’nun gelişmelerine atıfta bulunarak “Bugün Hürjet motoru yarın iyi haber bekliyoruz”. Dedi.

Tusaş ulusal ve küresel bir toplumdur

Tusaş’ın yaklaşık 16 bin kişi için iş fırsatları sunduğunu belirten Demiroğlu, son 10 yıla 10.000’den fazla personelin katıldığını söyledi.

Demiroğlu dedi ki:

“Tusas ulusal ve küresel bir toplumdur. Amerika, Asya, Avrupa ve Afrika’da ofisler var. Amerika, Almanya, Fransa, İspanya, Asya, Azerbaycan, Kazakistan, Pakistan, Malezya ve son olarak Malezya’da iki şube var.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sponspor Bağlantılar: malta dil okulu fiyatları